Powered By Blogger

Saturday, December 13, 2008

mengabang telipot macam pernah ku dengar nama itu tapi di mana ya... aku bukan mahu mempromosi kampung aku sendiri malah aku sendiri tak tahu sangat pasal kampung aku ,tapi tempat aku membesar mestilah ia membawa seribu satu erti..


akhir bulan ke tujuh tahun ke berapa hijrah entah aku pun lupa..aku lepak dengan pak cik aku nama dia mat yie aku panggil pok yie.. lama memang jarang ah aku lepak ngan dia mungkin hari tu yang pertama dan aku harap sangat ianya bukan yang terakhir.kami berbual pasal keluarga lah skit.pasal ayah aku..macam-macam lah dan dia buka citer pasal sepupu aku rudy buat album(proper demo jer kot) band brayok aku teruja jugak dengar.peh sepupu aku tu dah ada demo yer ..pok yie bagitau jugak dia memang biasa lepak dengan joe kidd..entah budak mana aku pun tak tau ,dia kata joe kidd ni ada band ,carburator dungun ker karburetor dung aku bukan tahu sangat budak2 underground ni hehehehe...aku sekali tu search internet baca ah tentang sejarah sikit tentang punk di terengganu .rupa rupanya kampung aku ni ada sejarah punk yang tersendiri,aku pun bukan tahu sangat baca sejarah.. so barulah aku tahu punk with attitude ,aku benci nak label apa apa kat sape2 dan aku jgk tak nak label apa2 pun kat aku yang pasti aku pun muzik lover without a doubt

No comments: